تکنولوژی

کرکره برقی شفاف شیشه ای ( پلی کربنات )

کرکره شفاف شیشه ای، کرکره برقی شفاف، کرکره پلی کربنات

کرکره شفاف

پلی کربنات کرکره ای و کرکره شفاف شیشه ای یکی از بهترین پیشنهادها برای ساختمان‌های صنعتی، تجاری و مسکونی است. کرکره برقی شفاف (کرکره برقی پلی کربنات) دارای ویژگی‌های مختلفی مثل مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری و دوام طولانی مدت است.

درب کرکره ای پلی کربنات و کرکره شفاف شیشه‌ای در مدل های برقی و دستی تولید می‌شود. با استفاده از درب‌های برقی می‌توانید آن را به کمک ریموت و به راحتی بازوبسته کنید. درب های برقی ساخته شده اند تا راحتی و آسایش را به ساختمان شما آورند.

کرکره شفاف در کمترین زمان و با فرمان شما جا به جا می‌شوند. این مزیتی است که سبب کم کردن هزینه‌های شما در بلند مدت می‌شود. شفافیت درب‌های پلی کربنات، روشنایی ساختمان را دوچندان می‌کند.

کرکره برقی پلی کربنات شفاف

به این شیوه ساعات زیادی از روز، به سیستم روشنایی نیازی ندارید و می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. اگر می‌خواهید کرکره برقی پلی کربنات شفاف را عوض کنید یا در پی ساخت یک ساختمان جدید هستید، کرکره برقی پلی کربنات شفاف بهترین گزینه برای شماست.

کرکره برقی پلی کربنات شفاف هم در جهت جذب مشتریان و مراجعین جدید موثر خواهد بود و هم ایمنی سازه شما را تضمین می‌کند. در ادامه این مقاله درباره دلایل استفاده از درب کرکره پلی کربنات، ویژگی‌ها و مزایای کرکره برقی پلی کربنات شفاف و انواع درب کرکره ای صحبت می‌کنیم.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره کرکره برقی صنعتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.

کرکره شیشه ای یک گزینه منحصر به فرد برای پوشش ساختمان شماست. این نوع درب از یک ترموپلاستیک منعطف ساخته شده است و مقاومت خوبی هم دارد. کرکره برقی پلی کربنات شفاف به راحتی استفاده می‌شود و نسبت به درب‌های سنتی مزایای زیادی دارد. برای اینکه با این مزایا آشنا شوید، در ادامه آن ها را به صورت مفصل تر شرح می‌دهیم.

کرکره برقی پلی کربنات شفاف و مزایا

همه کسب و کار ها دوست دارند روی درب‌های با کیفیت و مقاومی سرمایه گذاری کنند. درب‌ها از اصلی ترین اجزای هر ساختمان هستند. اگر در انتخاب آن ها دقت کافی داشته باشید، بهره وری بهتری از ساختمان خواهید داشت.

دوام و مقاومت درب‌ها برای ساختمان اهمیت زیادی دارد و این تا حد زیادی به مواد اولیه آن بر می‌گردد. علاوه بر همه مواد اولیه ای که برای ساخت درب استفاده می‌شود، پلی کربنات کرکره ای هم مزایای خاص خودش را دارد.

این کرکره به دلیل ماهیت و ویژگی هایی که دارد، جای خود را بین سرمایه گذاران و صاحبان ساختمان پیدا کرده است. در واقع کرکره مذکور از یک ترموپلاستیک ساخته شده است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. برای اینکه با این کرکره برقی شفاف بیشتر آشنا شوید، در ادامه مزایای آن را ذکر می‌کنیم.

نور و دید مناسب با کرکره برقی پلی کربنات

یکی از مهم ترین مزایایی که کرکره پلی کربنات شیشه ای دارد، در شفافیت آن خلاصه می‌شود. این درب نور را از خود عبور می‌دهد و فضای داخلی را روشن می‌کند. با وجود یک کرکره شفاف نیازی به استفاده از سیستم های روشنایی در ساعات زیادی از روز نیست. این شفافیت، دید نسبتا خوبی به بیرون می‌دهد.

تضمین امنیت ساختمان

تولید کنندگان کرکره برقی پلی کربنات امنیت را در اولویت خود قرار داده اند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کرکره شفاف به اندازه کافی ایمن نیست. در حالی که تولید کنندگان آن را در برابر ضربه مقاوم کرده اند. با خرید کرکره پلی کربنات می توانید از خطراتی مثل سرقت جلوگیری کنید.

مقاوم در برابر گرما

اگر قصد دارید کرکره شیشه ای را در بخش بیرونی ساختمان نصب کنید، خیالتان راحت باشد. نور خورشید در بازه های زمانی طولانی به هیچ عنوان باعث آسیب یا تغییر شکل پلی کربنات کرکره ای نمی‌شود. با خرید این کرکره می توانید 20 تا 30 سال از آن استفاده کنید.

انعطاف پذیری پلی کربنات کرکره ای

یکی دیگر از مزایای پلی کربنات شفاف انعطاف پذیری آن است. این انعطاف پذیری سبب می‌شود به راحتی بتوانید آن را به شکل های مختلف در آورید. به علاوه انعطاف پذیری کرکره برقی شفاف، احتمال شکستن و آسیب به آن را کاهش می‌دهد.

استفاده راحت از کرکره برقی پلی کربنات

همانطور که می توانید حدس بزنید کرکره برقی پلی کربنات به صورت برقی و با ریموت کار می‌کند. این ویژگی استفاده از کرکره شفاف شیشه ای را به مراتب راحت تر از درب‌های معمولی می‌کند. علاوه بر آن وقتی کرکره برقی شفاف با استفاده از برق کار می‌کند، تاثیر زیادی هم در صرفه جویی در زمان خواهد داشت.

صرفه جویی در مصرف انرژی

هزینه های انرژی بخش قابل توجهی از هزینه‌های یک کسب و کار و به طور کلی یک ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد. استفاده از کرکره شیشه ای راه خوبی برای کنترل هزینه‌های انرژی است. با پلی کربنات کرکره ای می توانید از هدر رفتن انرژی در ساختمان جلوگیری کنید.

کرکره پلی کربنات شیشه ای

همه صاحبان کسب و کار یا سرمایه گذاران مایل هستند که بر کرکره شیشه ای و با دوام سرمایه گذاری کنند. درب‌های فولادی و آلومینیومی از جمله مواد اولیه ای هستند که به وفور برای این کرکره مورد استفاده قرار گرفته اند.

با این حال نمی توانیم از ویژگی‌های منحصر به فرد کرکره های فوق به سادگی بگذریم. استفاده از کرکره شیشه ای در ساختمان های صنعتی یک گزینه فوق العاده و محبوب است. پلی کربنات شیشه ای یک ماده محکم است که در ساخت درب‌های صنعتی و سایر وسایل الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال درب کرکره اتوماتیک صنعتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.

کرکره برقی شفاف

در کرکره برقی شفاف یک ترموپلاستیک است که که همه ویژگی‌های لازم برای استفاده در صنایع مختلف را دارد. کرکره برقی شفاف این ترموپلاستیک شفاف به خوبی نور را از خود عبور می‌دهد و فضای داخلی را روشن می‌کند؛ از همین رو به درب‌های آن، کرکره برقی شفاف یا کرکره شفاف می گویند. استفاده از این کرکره برقی شفاف در مغازه‌های تجاری، نمایشگاه ها، جواهرات فروشی، بانک‌ها و… رایج است.

کرکره شیشه ای

در طی سال‌های اخیر کرکره شفاف شیشه‌ای اولویت اول بسیاری از مشتریان بوده اند. کرکره شیشه‌ای در ساختمان‌های تجاری و صنعتی به وفور استفاده می‌شوند. به طور کلی کرکره های غلطکی برای ساخت درب‌ها، پنجره ها و ویترین های مغازه مناسب هستند.

کرکره برقی شیشه‌ای نقش مهمی در زیبایی ساختمان دارند. یکی از مهم ترین دلایلی که آن ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم، تنوع بی نظیرشان است. پلی کربنات از فولادهای معمولی کاربردی تر و موثر تر است. این درب در برابر آسیب‌های مختلف به خوبی مقاومت می‌کند.

مقاومت بالای آن در برابر سایش و شکستگی مزیت بزرگی است که خیال شما را از بابت دوام راحت می‌کند. علاوه بر کرکره های استاندارد، امکان سفارشی سازی درب و پنجره مورد نظر هم وجود دارد. این نوع درب و پنجره به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد.

پلی کربنات یک ماده بسیار محکم و قوی است. این ماده می‌تواند در شرایط بسیار سخت به خوبی مقاومت کند. باتوجه به شیشه‌ای بودن کرکره ساعات زیادی از روز به سیستم‌های روشنایی نیاز نخواهید داشت.

به علاوه در برابر ورود و خروج انرژی مقاوم اند. با استفاده از این کرکره، انرژی سیستم تهویه مطبوع درون ساختمان به راحتی از آن خارج نمی‌شود.

مجموعه افرا مفتخر است تمامی خدمات مربوط به کرکره برقی رول آپ را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *